9 mars

Allt går bra med lillprinsen. Så liten är han visserligen inte längre. Vågen stannade på 13 kg när jag vägde honom i går. Nästa vägning blir på en vanlig personvåg då maxvikten på vågen jag använder till katterna, och som jag användt till Masai också, är 14 kg. Jag tycker det är lite klurit med det där med maten. Ibland tycker jag att han ser så väldigt smal ut och skulle gärna vilja öka på lite, men med tanke på att han gått upp 2 kilo i veckan, så är det nog tillräckligt. Hm, vi får se vad Karin säger på valpträffen på lördag. Valpträffen ser vi för övrigt väldigt mycket fram emot! Ska bli himla roligt att få träffa alla busiga syskon igen framförallt deras mattar och hussar. Vi har dessvärre en liten kollision i schemat här hemma, så det blir jag som åker på valpträffen och Björn den som åker till Danmark på kattutställning. Men på Kadamo-träffen ska han definitivt med.
För övrigt är min kamera på utlåning. Så det blir bara den här idag.
Full galopp på "Den ensamma granens väg", eller som Enköpingsborna säger "Ensamma grans väg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0