2 mars 9 veckor idag. Yahoooo!!!

Redan en vecka har vi fått tillsammans. Yrvädret och vi. Tiden går så snabbt. Jag föröker ta tillvara på varenda stund tillsammans med unga herrn. Den här tiden är så underbar och jag vet att den bara kommer att flyga förbi snabbare än blixten. Masai tycker fortfarande att det är lite för kallt att vara ute några längre stunder. Så det blir bara snabbare kissvisiter ute på tomten. Däremot tycker han att det är jättekul när jag sätter på honom täcket och tar en längre promenad ute på vår grusväg. En längre promenad i det här fallet är en tur på 200 meter enkel väg. Då kommer vi fram till hästhagen, och dessa stora, vackra och mycket spännande djur har vi hälsat på. Dessa fyrbenta egipage passerar vårt hus under sommarhalvåret, så det är bra att han vänjer sig redan nu. Annars har min bil varit "ur funktion" ett tag, men nu rullar den på som det ska igen. Skönt! Så i morgon blir det en tur in till Enköping igen. Jag tänkte gå en tur som en av instuktörena på Brukshundklubben här i Enköping går när han har valpkurser. Den är himla bra. Rapport från den kommer senare.
Snälla matte kan vi gå in?




Oxöron gillar vi=)

Kommentarer
Postat av: Karin och hundarna

Finaste Masai! Världens klokaste ögon! Han kommer nog bli en Dando när han blir stor, vis och cool ut i klospetsarna!

Ser fram emot att se bilder från ert lilla äventyr till Enköping! Pussa honom från mig, Yaya och de andra!

2011-03-02 @ 20:49:21
URL: http://www.kadamo.se
Postat av: Mari

Ja, världens finaste Masai är han och klok är han med. Och om de kriterierna räcker för att han ska bli en Dando när han blir stor, då är det bara tacka och ta emot=) Vem vill inte ha en hund som Dando!? Hur det blir med den saken får vi se. Vi är så oerhört tackasamma Karin, för detta underbara yrväder som förgyller våra liv och som vi alla älskar så oerhört mycket! Tom katterna har börjat acceptera honom=)



Hälsa coola Dando, vackra Moa och världens bästa mamma Yaya från oss!



Kramisar från oss!



Ps. Självklart ska jag berätta hur det gick med Enköpingsturen=)

2011-03-03 @ 01:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0